Plåååågad av underbara Ida ;)

2013-09-16 22:09:41 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Idag blev jag och snärtis plågad av
underbara Ida som orkar stå ut med oss två ;) hihihi... Vi jobbade mycket på
volt med bommar och körde en övning som kallas för "Fyrklövern" och de gick väl si så där till en början men
mot slutet!!!! WOW alltså helt underbar häst jag har ibland ;)... Hon blev riktigt mjuk och fin i båda varven och
otroligt stadig och inte alls hetsig, lite svårt dock att koncentrera sig ibland när Snärtans hag kompis var på plan
och galoppa lite men de löste vi ganska smidigt och lätt så var hon med i matchen igen :)...

Dock inga bilder idag men kanske imorrn ;) vi får se... Måste ju visa er mina nysa snygga stövlar oxå och kan
ju säga att de var de bästa köpet på länge :D... Verkligen sjuuukt nöjd över dom ^^... Nu säger jag tack och
god natt då man ska upp tidigt imorrn för har körning kl 07.00 på skolan ;)...



Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback