Slarvig, slarvig och ännu mera slarvig xD....

2014-09-11 09:47:45 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 
Ja som rubriker lyder så har jag ju varit väldigt slarvig på att skriva på senaste. Men de är pga
allt jobbande och att man inte hunnit med så mycket mera än jobba, äta och sova. Känns verkligen
som om jag inte gjort annat hela sommaren vilket som är sant med och sjukt tråkigt då de är
bästa tiden på året att rida :/...
 
 
Men nu jäklar ska de bli andra bullar här!. 
 
 
 
 
Tyvärr på kuppen är jag på g att bli förkyld vilket känns jäkla trist då jag vill spendera varenda
minut med lill snärtis som är på g att bli bättre och bättre. Idag blir de nog ett ganska lugnt
pass på plan och avslut med lite skritt i skogen då jag är lite små hängig och tanken är att
försöka iaf ta något skutt imorgon med nya pessoa sadeln som kom hem förra veckan.
 
Uppdatering om dagen kommer senare ;).
Kramar <3
 
 

Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback