Nu börjar vinter komma :)

2013-12-03 09:52:22 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




Äntligen har det börjat komma lite mera snö!!!... Jippie :D.

Igår blev det bara ett lugnt litet pass på damen då ny snö kom underhela dagen och sötnöten har inga sulor så de blev väldans lugnt pass kan jag lova :)...

Och nu är de ju så här att jag har fått för mig en fix idé att snärtis ska funka klockrent i vagn ;), och tror faktiskt att de kommer hon göra. För alla som hälsat på henne och känt henne sen tidigare, sen innan jag började sköta och så småningom köpte henne, säger de att "vart har du gjort av hästen?!", "Tror seriöst du köpt en ny och målat den identisk med snärtan" osv osv... Tror jag hört dom flesta versionerna :).

Och är så kul att höra för då vet jag att jag verkligen har gjort något rätt, så nu är nästa projekt att hon ska gå att köra :). Måste bara införskaffa vagn och sele så ska här börja köras :D.




Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback