Morgon i stallet!!

2013-04-12 14:02:19 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


(Lite pyssel i spolspiltan innan de vankas mat! :)..)
 
Var till stallet idag direkt på morgonen när man vaknat till liv där vid 8.00 tiden men Linda :)...
Tanken var att vi skulle rida ut Jag, Linda och Jennifer men de blev bara Linda och Jennifer som
red då ja inte ides stressa för hade precis bytt om när Linda ringer åh säger - Är du klar på 5min?...
 
Så jag och Snärtis tog ett 20min effektivt pass på plan med mycke galopp jobb :)..
Riktigt duktig och skötsam dam idag kan jag ju som bara säga ;)... Nöjd iaf, vi avsluta allt
med åh ta en liten promenad mot stor vägen och titta lite på bilar sedan så gick vi ett varv på
ängen och hon var lugn och fin som en filbunke under hela tiden.
 
Här kommer lite bilder från idag som jag bjuder på :)!
(Ena katten i Lindas stall, gode charmig ville inte riktigt gå därifrån ;)...)
 
(Lill damen..)
 
(Hjärtat mitt <3...)
 
(Lite morgon gympa så här på morgon kvisten ;)...)
 
(Hmm... Vad gör du?...)
 
(Okey då lite söt kan jag väl vara ;)...)
 
(Min vackra dam <3)

Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback