Välkommen till min nya blogg!

2012-03-22 18:04:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hejhej!! :)
Varmt välkommna till min nya lilla blogg då. Här hade ja tänkt skriva och lägga upp bilder så klart om allt mellan himmel och jord som händer och sker i mitt liv ;). Som allra första inlägg hade jag då tänkt att ni skulle få veta lite mera om mej då :) hehe.

Namn; Rebecca Pettersson
Född; 1992-01-09
Horoskop; Stenbock
Bor; Norrbotten, Luleå
Familj; Mamma,Pappa,Bror & Syster
Djur; 2 hundar, en 3 vägskorsning & en rottis tik
Intressen; Fota, pyssla, mysa, umgås med vänner & familj.

Ja som ni ser här uppe heter jag då Rebecca :). Jag är då arbetslös just nu så gör inte så mycket på dagarna förutom att halv sova bort dom xD... Hahahah. Tyvärr hade jag ingen ny bild på mej att lägga upp nu i samma veva men de får jag fixa imorrn :D...

Nu har ja då suttit här alldeles för länge ^^
Är de något ni skulle vara nyfikna över eller om ni har nå förslag på saker åh ting ni skulle vilja veta så är de bara att skriva :).



Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback