Jobbat :)

2012-05-07 16:38:19 / 7 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har de inte hänt så extremt mkt förutom att jag har jobbat xD haha kom nyss hem från
jobbet så nu tar jag det lugnt ett tag och ska fixa käk sen blir det iväg vid typ 18 tiden
till stallet och mysa på med Knoll ^^ Tänkte ta med mej kameran och fota honom lite faktiskt
samtidigt som jag longerar honom får se hur de slutar :D... Hahah önska mej lycka till ;)...



(Bjuder på en bild på min fru som gav mej ett delta åh ett par snygga benskydd idag ;) tack sötnos!..)

Kommentarer

Sv: Jo det är skönt att ha nära till hästarna måste jag säga. Och nu går de precis utanför mammas & pappas hus i fruktträdgården, så det är jättemysigt att sitta i köksfönstret & se hur hästarna springer omkring där ute.

Men jo, min dag har varit bra. Lite trött nu då efter allt packande tvättande & städande, men det är så det ska vara, kännas att man gjort lite liksom :)

Har du haft en bra dag då?

Kram

2012-05-07 16:53:33

Sv: Usch, det där med att tanka bilen är fasen inget roligt nu, lite bra att priset gått ner, men det är ju fortfarande helt sjukt dyrt. Fasen, skulle skaffa sig en cykel & cykla överallt eller något!!

Kram

2012-05-07 17:34:03

sv: okej vad mysigt!

jag ska till min farmor idag haha! :)

2012-05-07 18:31:27

Sv: Hihi, får se när bilderna kommer :)

2012-05-07 18:31:57
felicia - fotokobran http://fotokobran.se

vinnare till helgens Sweetie är utsedd! :)

delta gärna nästa helg igen! :)

2012-05-07 18:38:28

Hejsan!

Det skulle vara jätte kul om du kunde vara med och tävla i dagens blogg. Kika gärna in, kram! :)

2012-05-07 19:57:55

Sv: jo de där korta sträckorna kan man ju gärna cykla, men som att du skulle cykla till hästen eller så kanske är lite väl att ta i och det. Men det är annars så himla skönt att cykla tycker jag!!! :) Sen min cykel blev stulen har ju inte jag cyklat så mycket, men får se till att skaffa mig en ny nu tills vi flyttar till landet!

Kram

2012-05-07 20:16:22



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback