Bilder från gårdagen :)

2012-05-03 11:52:21 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Lovade er ju egentligen bilder redan igår men på kvällen så ville inget
alls som jag ville så de blev att jag gick och la mej tidigt ist xD haha...
Men nu kommer bilderna iaf från gårdagens lilla bus :D....





Hittade en läcker buske som var röd och grå/brun aktig :D...



Blåste som bara den ute så de svajade snyggt på vattnet :)...



Självklart var man ju bara tvungen och smälla lite raketer ;)...



Har man en snygg vovve eller?! :) Här ser ni ju lite vad jag hållt på åh samla ihop ^^...
Men riktigt än får ni inte veta vad det faktiskt ska bli ;)...



Min älskling ;)



Ja så här går det när man slås med kvistar ;) hahah...




Kommentarer
E L I N F E L I C I A S http://elinfelicias.blogg.se/

fina bilder :)

2012-05-03 14:34:33

Jag vet vad det ska bli :D

2012-05-03 21:27:45



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback