20/5

2012-05-20 16:50:28 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Och de innebär att frågestunden är avslutad!... Tack för alla frågor som kommit in här kommer svaren!.



Vad är du mest rädd för? :p
-Hmm de var en riktigt bra fråga faktiskt, Jag vet inte riktigt vad jag är mest rädd för.
Men skulle nog vara att bli total förlamad i hela kroppen men ha medvetandet kvar.
vill du ha en kram?
-Hahah, kramar tackar jag inte nej till :)...
Hur länge har du ridit?
-Åh gud de eh många år :).. Har ridigt sedan 7års ålder så ca 13år...
Huvva vad länge de känns nu när jag tänker efter xD hahah
Vilka bloggar läser du?
-Läser lita alla möjliga bloggar faktiskt :)..
Hur gammal är du ? :D
-Jag är 20år :).
Favoritdjur?
-Hund och Häst!
Favorit läsk?
-Oj den var svår har inte direkt någon favorit faktiskt xD...
Favoprogram?
-De är nog Förhäxad faktiskt =).
Tyckt om den serien sen ja var liten, men tyvärr sends den inte längre =/
Vad är du mest rädd för? :p
-Hmm de var en riktigt bra fråga faktiskt, Jag vet inte riktigt vad jag är mest rädd för.
Men skulle nog vara att bli total förlamad i hela kroppen men ha medvetandet kvar.


vill du ha en kram?
-Hahah, kramar tackar jag inte nej till :)...


Hur länge har du ridit?
-Åh gud de eh många år :).. Har ridigt sedan 7års ålder så ca 13år...
Huvva vad länge de känns nu när jag tänker efter xD hahah 


Vilka bloggar läser du?
-Läser lita alla möjliga bloggar faktiskt :)..


Hur gammal är du ? :D
-Jag är 20år :).


Favoritdjur?
-Hund och Häst!


Favorit läsk?
-Oj den var svår har inte direkt någon favorit faktiskt xD...


Favoprogram?
-De är nog Förhäxad faktiskt =).
Tyckt om den serien sen ja var liten, men tyvärr sänds den när jag jobbar =/



Tack för alla underbara frågor och hoppas svaren duger ^^
Hoppas de kommer in ännu fler frågor vid nästa frågestund och att ni alla haft en trevlig helg :D.

Kommentarer

Hej, nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus sådär!

Men måste säga att Förhäxad är ett himla bra tidsfördriv när man är hemma såhär på morgonen. Såg med på det lite när jag var liten, så man känner igen en del & blir sådär nostalgisk liksom. Hihi

Kram

2012-05-21 09:14:13



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback