1 vecka 4 dagar nu ;)....

2012-09-18 11:59:30 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Sitter på jobbet just nu och har precis intagit en smarrig lunch som bestod utav isterband och potatis med
löksås och rödbetor ;)... Mumma kan ja bara säga!. Nu är de bara 1 vecka och 4 dagar kvar till min lilla pärla
kommer hem ^^ längtar så himla mkt så de finns inge slut. Jag vill bara ha henne här NU helst typ igår ;) hehe...
 
Idag händer inte så mycket förutom att jag ska låna 2 sadlar som jag ska testa på ett sto som är i samma
storlek som min lilla tjej. Kan vara bra att ha en sadel tills hon kommer så kan ja motionera henne ordentligt ;)...
Är inte så duktig på åh rida barbacka nämligen xD haha...
 

(Min vovve ligger åh snarkar i bilen ^^....)
 
P.S. Inom snar framtid kommer de att komma en ny header bara så ni vet håll utkick ;).D.S

Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt http://majakron.blogg.se

Åh så söt bild ^^

Svar: Tack ^^
lollipopsmile.blogg.se

2012-09-18 19:56:40



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback