Vinter igen?!?

2012-05-06 10:18:06 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


Jahap nu har vi tydligen fått vinter igen här uppe i norrbotten :( suck...
De som var sådant fint sommar väder typ i fredags också blev de snöstorm hela förbannade lördagen :S...
Något depprimerad man blir JAPP!!!
Jaja får bita i de sura äpplet och hoppas att sommarn kommer innan sista maj iaf -.- ....
Igår fick ja besök av min lilla fruga och vi hade så mysigt åh trevlig så man blev ju lite gladare iaf :D...
Nu ska jag få i mej lite frukost ;P. Kommer lite bilder från gårdagen på min fruga iaf xD hahah ni får ett gott skratt ;)...




Kommentarer

Ojoj! Här nere i närke är det sooool och har varit upp till 25+ grader i veckan :O

2012-05-06 13:18:28

usch, förstår inte det där med vädret. Kommer ju säkert att försvinna snart all den snö, men det är ändå tråkigt kan jag tänka mig?

Här har vi haft ett jättefint väder iallafall, men jag bor ju inte i norrbotten heller. Men det har blåst lite & fått lite duggregn med, men annrs har det varit sol hela tiden. Ja, du kan ju se bilderna på min blogg alltid, haha. Att det kan vara så olika i detta lilla land, coolt!

Kram

2012-05-06 19:51:32

Hoppas att du har haft en fin söndag hittills, kramar! :)

2012-05-06 20:18:14



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback