Svar på några frågor som kommit in :)

2012-05-02 12:30:00 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


FRÅGESTUND
Vad jobbar du med/som?!
Jag arbetar som hjälpmedeltekniker.
Det innebär att jag rekondar och reparerar olika typer av hjälpmedel som används inom vården. :)
Favorit färg?!
Min favoritfärg är svart och röd :)
Favortimat?!?
Min mammas kycklingpaj & en massa LAX :D
Hur gammal är du?!
Jag är hela 20 vintrar gammal :)
Vars bor du?!
Jag bor i Norrbotten i en stad som heter Luleå :D
Svar på FRÅGESTUND


Vad jobbar du med/som?!

Jag arbetar som hjälpmedeltekniker.
Det innebär att jag rekondar och reparerar olika typer av hjälpmedel som används inom vården. :)


Favorit färg?!

Min favoritfärg är svart och röd :)


Favortimat?!?

Min mammas kycklingpaj & en massa LAX :D


Hur gammal är du?!

Jag är hela 20 vintrar gammal :)


Vars bor du?!

Jag bor i Norrbotten i en stad som heter Luleå :D

Kommentarer
LINNEA GULLARBERGS ▼ http://lgullarbergs.blogg.se/

fin blogg!

2012-05-02 14:39:58

sv; ah perfekt! :D

precis kommit hem, haft en bra dag?

2012-05-02 15:11:25

sv; bra me mig :D

lagt till dig nu, lägg till mig med!! skriv när du gjort de

2012-05-02 15:14:23

fin blogg

kolla gärna min blogg

2012-05-02 15:18:02



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback