Hiss & Diss!

2012-05-01 11:04:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag tänkte jag att jag skulle börja dagen med lite hissa & dissa :)... Vi börjar med en diss idag ;)...


Det värsta som finns som jag vet iaf är när de bara blåser blåser och blåser och vill aldrig ge med sej :S...
Speciellt på kvällen när man står och ska se majbrasa!!!!! Så idag dissar jag alltså den kyliga blåsten....
(Bild tagen från google.se)


Idag hade jag tänkt hissa den underbara våren :D.. De är så härligt att både solen har börjat värma och man ser
hur de bara blir allt grönare och grönare över allt :)... Så idag hissar jag våren och dens underbara gång ^^

(Bild tagen från google.se)

Kommentarer

Hej!



Har äntligen kommit igång med mitt bloggande igen, och som en liten start för alla, så kör jag igång med en frågestund, där ni kan ställa de frågor ni vill.



Ville bara tipsa om det, att klicka dig in och kika skadar inte, jag lovar ;) Har du ingen fråga, kolla gärna på designen, och lämna en kommentar om vad du tycker om den :)



Kram Elin <3

2012-05-01 11:25:13



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback