Eftermiddagens äventyr ^^

2012-05-06 20:45:39 / 4 kommentarer kommentera inlägget?..


Idag har man varit ute åh sprungit lite när man piggnade till där vid 13.30 tiden ungefär ^^...
For med frugan till luleå och gick på Hööks och köpte en liten kortare modell longerpisk för att
Knollis vill få för sej att springa på en när man longerar honom iaf när han travar ;) hahah...

(Min älskade lilla fruga som eh så söt ibland ;)... tihihihi....)

Sen efter vi varit i luleå blev det att åka ut till älskade Knollis och longera honom ca 30-40min ^^
Och gud så stolt ja blev över pojken ^^... Han skötte sej JÄTTE bra och höll sej faktiskt ute på
volten ist för att hålla på åh springa på mej som han gjorde sist ;) heheh...

(Så här kan man också göra när man äter tårta -.-....)

(För söt ibland ;)...)

(Blev bara tvungen åh ta mej en stänkare igår ^^.... Ååååh gott var de :D...)

Kommentarer

Sv: men så roligt :) Har faktiskt aldrig longerat. Det ser så himla svårt ut på ett sätt, men min mor är himla duktig på det, eller så är det lilla hästen som är duktig kanske. Han lyder så bra & mamma behöver bara säga: trav eller: gallopp, & han sätter igång, men sen efter en stund lägger han av & går in mot mitten & vill ha en puss eller kram. Haha, så sällskapssjuk är han den äldsta!



Men skönt att det blev lite sol idag, men har varit lite kallt här med, speciellt i blåsten & det. Men mellan hus & så var det riktigt skönt på marknaden & man var tvungen att ta av sig jackan :)

Kram

2012-05-06 21:49:20

Sv: Ja okej :) Nej, longera var aldrig något jag testade när jag bodde hemma & va med hästarna. Men har lite lust att kanske börja rida lite mer sen när det här lilla kommit ut :) Då bor vi ju väldigt nära & så också, så det är ju bara att gå ner & rida om det är så liksom!

Kram

2012-05-07 07:43:05

Sv: Hahha, jag kan nog inte skicka solen på posten :D Hahah!! Men jag försöka ta lite solbilder som kanske kommer upp på bloggenッ

Kram

2012-05-07 09:01:23

sv: min söndag var bra, din då? :)



händer idag? :)

2012-05-07 09:25:53



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback