städa städa städa........

2012-04-25 20:30:27 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..






I eftermiddag har jag städat åh städat och åter mer städat.... Och ändå är köket inte färdigt :( hmmm.... Tror ja eh lite dålig på åh städa eller för pedantisk när de tar sån jäkla tid xD... hahah! Nu har jag fått i mej lite mat som bestod av två lövbitar och en massa massa goa grönsaker ;)... Tihihi! Riktigt smarrigt faktiskt :)). Så nu när energien eh tillbaka igen blir det att försöka fixa köket klart sen blir det att börja med vardagsrummet och så klart ska jag springa ner till tvättstugan en sväng och kolla tvätt tid ;)....
Kramar / Becca

Kommentarer
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt http://majakron.blogg.se/

Känns riktigt jobbigt att städa så mycket o.o

2012-04-25 21:17:25



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback