Måndag :D

2012-04-23 19:43:57 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



(Hahah idag bjuder jag på denna bild för jag tycker den ser så rolig ut xD... Knoll ser verkligen ut som en KANIN med sina tänder xD hahah.....)



Det är måndag hela dagen idag ^^... Min dag började då så här iaf :D... Kaffe, kaffe cigg och mer kaffe xD hahahah... Sen blev det att fara iväg på jobbet och jobba till 4a :)... Och efter det så åkte jag till stallet och mös på¨med knoll ^^ jobbade med honom i skogen på galopp och de gick faktiskt bra :D lite fort bara men de kmr sen ;) tihihi... Just nu försöker jag bara lära honom galopp skänkeln och han förstår den lite iaf när man säger galopp samtidigt :)... Är så stolt över Knollis ^^.... Nu väntar jag på middag :D mumma är VRÅL hungrig :D... Ikv vet jag inte riktigt vad som händer men de lär jag nog upptäcka ;)) tihihi....
Måste ju bara medela också att jag är så duktig så när jag var i stallet tappade jag min mobil i golvet med skärmen neråt så den eh riktigt snyggt sprucken ;)... "SNYFT" :((

Kommentarer



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback