Dagen idag då :))

2012-04-11 12:27:45 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



(Bjuder på en bild på Knoll också som jag blev så grymt stolt över i måndags ^.^)


Idag har jag inte gjort så mycket förutom att ha sprungit en sväng på roliga lilla soc.... Och ja man skulle ju vilja dumförklara dom men men "/... Nu är de bara att vänta på att ett brev om beslutet kommer hem i brevlådan och jag hoppas verkligen att ja får de är grymt jobbigt att inte äga ett öre :( *snyft*.... Vad som mer händer idag vet jag inte riktigt ska då iaf på arbets intervju imorrn på ett ställe där dom reparerar olika typer av hjälpmedel ^^ Håller då tummarna för mej själv att det går vägen :))....

Kommentarer

Åh vad fin bild!! Önskar att jag han ta ett par riktigt fina vinter bilder med min fina polle också.. :D

2012-04-11 13:11:18



NAMN Kom ihåg mig?
BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback